PreisDissertation Grant Award - Wiley / Journal Language Learning
Grunddaten
Titel:
Dissertation Grant Award - Wiley / Journal Language Learning
Erhalten:
16.09.2024
Beschreibung:
The project is well-grounded on intercultural language learning theories and has practical implications. It is intented to use the Aisla system for a dissertation study from the perspective of intercultural communicative competence, which is a specific perspective choosed based on the understanding of second language learning and abundant experience in teaching English as a foreign language. The perspective is well-chosen and is a promising direction to pursue.
Empfänger/innen
Institut für Erziehungswissenschaft (IFE)
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Hector-Institut für Empirische Bildungsforschung
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich Neuphilologie
Philosophische Fakultät
Philosophische Fakultät
Hector-Institut für Empirische Bildungsforschung
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich Sozialwissenschaften, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Lokale Einrichtungen
Hector-Institut für Empirische Bildungsforschung
Fachbereich Sozialwissenschaften
Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät